نقد و بررسی فیلم و سریال های کره ای

سلام بچه ها خوبین؟

 

بعد از نقد سریال آجوشی من، کلی بازخوردگرفتم. ممنونم که خوندین و نظر دادین.

با اینکه حدود یک سال و خورده ای می شه که پاک پاکم wink (یعنی دیگه کی درامر نمی باشمlaugh) می خوام بشینم یه سریال رو  به صورت قطره چکانی  ببینم.

 

خوشحال میشم اگر یکی از سریال های خوب و تاثیرگذار(ترجیحا مربوط به سال 2020 یا 2019) رو برای نقد معرفی کنید.

اسم سریال رو با یه توضیح  کوچولو در موردش کامت کنید.

 

ممنون

نظرات  (۸)

  • محمدحسین کتابی
  • سلام یه سر به وبلاگ من هم بزنید لطفا

    پاسخ:
    سلام

    سریال کایروس و مموریست سریال های قشنگی بود تو ژانر جنایی امسال  دیدم

    پاسخ:
    ممنونم

    سلام امیدوارم حالت خوب باشه 🌷

    سریال های استارت اپ -کلاس ایته وون-گابلین-سقوط برروی تو  بنظرم خوب بودن.

    پاسخ:
    سلام گلی ممنونم

    سلام 

    من بعد خوندن نقد شما در مورد سریال آجوشی من مشتاق شدم این سریال ببینم و خیلی خوشحالم از این بابت. چون این سریال یکی از بهترین سریال هاییه که دیدم... همه درد و رنج برادر بزرگتر دونگ هون مث نرسیدن به خواسته هاش، غرور صدمه دیده اش یه جورایی شبیه خودم بود.

    من جدیدا دو تا سریال کره ای دیدم که خیلی دوسشون داشتم یکی غریبه هایی از جهنم بود اون یکی هم سریال خانه شیرین

    پاسخ:
    سلام عزیز
    امیدوارم تو زندگیت موفق باشی و از سختی ها به سلامت عبور کنی

    سلام

    سقوط بر روی تو. واگابند. گل اهریمن. یادآور

    پاسخ:
    سلام ممنونم
    گل اهریمن رو دیدم و حسابی تو ذوقم خورد. نتونستم تمومش کنم...

    سلام از خوندن نقدت برای سریال آجوشی من بشدت لذت بردم. دمت گرم که تونستی کیدراما رو ترک کنی(راز موفقیتت چیه؟ رمزی چیزی زدی؟ :)))) سریال Persona رو ببین، مطمئنم ازش خوشت میاد چون 1. آیو توش بازی کرده و نقش اوله 2. با اینکه در کل رئاله و معناگرا اما فاز سورئالی خاصی هم داره 3. کلا 4 قسمته و سرجمع یک ساعت و نیم، خیلی وقتت رو نمی گیره و هر قسمتش یک داستان جداگانس ^ـ^ دوست دارم نقدت رو راجع بهش بخونم!

    پاسخ:
    سلام
    خوبی؟
    ببین خییلی سخت بود واقعا سخت بود. اما غیرممکن نبود :)
    لامصب از مواد هم بدتره. پروسه ترکش هم مثل ترک اعتیاده! دردناک و تدریجی.

    شاید مهم ترین راهکار، اینه که تو روالِ یه زندگیِ جدی بیفتی و کم کم از دنیای فانتزیِ کره ای خداحافظی کنی.
    وقتی زندگی آدم پر از کارهای جدی و جذاب بشه، دیگه جایی برای دراماهای فانتزی نمی مونه.
    البته میشه هرازگاهی تجدیدخاطره کرد(مثلا عید امسال گل اهریمن رو دیدم هرچند تا نصفه) ولی دیگه مثل قبل اسیرش نمی شی.

    دنیای فانتزیِ کی درامایی، یه دنیای لطیف و شیرین و قشنگه ولی به شدت غیرواقعیه. خییلی غیرواقعی... برای همینم از یه جایی به
    بعد وقتی وارد فازِ واقعی زندگی می شی و به این فکر می کنی که دیگه خیلی وقت برای رویابافی نداری و باید با واقعیت های زندگیِ
    خودت روبرو بشی و سریالِ زندگی خودت رو بنویسی و بازی کنی، کم کم یه گودبای پارتی برگزار میکنی و از کی درامر بودن انصراف میدی.

    پرسونا رو وقتی تازه از تنور دراومده بود و زیرنویس هم نداشت دیدم و اصلا هم خوشم نیومد.
     تصویر خوبی که از آیو داشتم، پودر شد :D
    حالا شاید دوباره ببینم نظرم عوض بشه!



    سلام، من خوبم، اعتیادم به کیدراما خیلی کمرنگ شده همونطور که خودت گفتی با اینکه سخته ولی غیرممکن نیست:) اما امان از وقتی که کیپاپر بشی، کیپاپ لعنتی ی جوریه که نه ازش سیر میشی نه دلت رو میزنه!!!

    تو خوبی؟ سلیقه ات دستم نیست و نمیدونم چه مدل سریالایی رو دوست داری تا بتونم پیشنهاد های خوبی داشته باشم. من خودم اگه بخوام به ترتیب بگم چیا رو دوست داشتم میشه این: 1. گابلین 2. استارت اپ 3. آجوشی من 4. ریپلی1988 5. عشاق ماه 6. پری وزنه بردار کیم بوک جو 7. دکتررومانتیک فصل یک و دو 8. آقای آفتاب 9. سقوط برر وی تو 10. مبارزه برای راهم ـــــــــــــــــــــــــــــــ البته سریالای جنایی- پلیسی رو هم دنبال می کنم و فراتر از شیطان واقعا محشر بود ^ـ^

    اععععع ، حق داشتی که پرسونا رو دوست نداشته باشی چون اصلا مدل سریال نبود و بیشتر فیلم کوتاه طوری بود. من خیلی از تیکه هاش رو نفهمیدم و هنوز برام بیشتر شبیه یک علامت سوال بزرگه!

     

    پاسخ:
    منم خوبم ممنون :)

    من یه مدت خیلی کوتاه رفتم توی وادی کی پاپ و درگیرش شدم ولی به درجه ی کی پاپر شدن نرسیدم :d 
    از نصفه راه برگشتم :d

    من دو سری از ریپلای ها رو دیدم خیییلی خوب بود :)))  بقیه رو ندیدم 

    آره چند روز پیش قسمت اولش رو با زیرنویس دیدم یه ذره بهتر فهمیدم چی به چیه. ولی فکر میکنم کارگردان تو ساخت این سبک از سریال موفق نبوده.


    سریال چون این اولین زندگیمه سریال خوب و پر از دیالوگ های خوبه...

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی